(c) - autorské práva Box Network s.r.o., prevádzkovateľ www.cassovia.sk . Všetky práva vyhradené. Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto obrazovky bez predchádzajúceho písomného súhlasu Box Network s.r.o. je výslovne zakázané. Viac informácií: info@cassovia.sk tel. 0905 942 606
Viac karátov pre karpatský región
@ Aktuálne -> Región     Apr 17 2011 - 03:33 GMT


Otváracia konferencia pod názvom KARPATSKÝ REGIÓN AKO ATRAKTÍVNA TURISTICKÁ DESTINÁCIA sa uskutoční  v Kasárňach/Kulturparku na Kukučínovej ul. 2, v Košiciach, v stredu, 20. apríla 201 o 9.45.hod.



CARAT je názov projektu, ktorý realizuje nezisková organizácia Košice - Európske hlavné mesto kultúry 2013 spoločne s ďalšími partnermi z cezhraničných regiónov  z krajín Maďarska, Rumunska a Ukrajiny, ktorý je podporený z Programu cezhraničnej spolupráce Maďarsko - Slovensko - Rumunsko - Ukrajina 2007 - 2013. Cieľom projektu je zvýšiť „turistické karáty" karpatského regiónu a spraviť z neho atraktívnu turistickú destináciu, zvýšiť príťažlivosť a návštevnosť tohto regiónu prostredníctvom podpory rozvojových a strategických aktivít, vytvorením partnerstiev súkromného a verejného sektora pre efektívnejšie riadenie cestovného ruchu.#CONT#



„Turizmus sa veľmi rýchlo a dynamicky vyvíja tak ako aj procesy riadenia destinácií. Trendom a nevyhnutnou súčasťou pri dnešnom vysoko konkurenčnom trhu cestovného ruchu je práve prepojenie verejného sektora so súkromným, ktorý je tzv. „ťahúňom" rozvoja" , uviedol koordinátor pre cestovný ruch a regionálny rozvoj Košice 2013, n.o. , Peter Germuška.



Otváracia konferencia projektu CARAT, ktorá sa uskutoční v Kasárňach/Kulturpark už 20.4.2011, je prvým krokom k  vypracovaniu stratégie spoločného postupu pri rozvoji turistického ruchu a vypracovanie plánu destinačného manažmentu pre zúčastnených partnerov v projekte.



Program konferencie a účastníci:



09.45 - 10.00 Registrácia účastníkov



10.00 - 10.10 Otvorenie konferencie



10.10 - 10.30 Predstavenie projektu: „Karpatský región ako atraktívna turistická destinácia" / Peter Germuška - Košice 2013, n.o.



10.30 - 10.45 Potenciál mesta Sárospatak pre rozvoj turizmu / Buchalter Nora - Mesto Sárospatak



10.45 - 11.00 Potenciál regiónu Maramureş pre rozvoj turizmu / Lorena Stoica - Nadácia pre rozvoj Karpatského Euroregiónu - pobočka Baia Mare



11.00 - 11.15 Potenciál mesta/regiónu Užhorod/Zakarpats´ka pre rozvoj turizmu/ Tetyana Pashchenko - Karpatská nadácia - Ukrajina



11.15 - 11.30 Potenciál mesta Košice a okolia - súčasné aktivity a plány pre rozvoj turizmu / Peter Germuška - Košice 2013, n.o.



11.30 - 11.45 Diskusia



11.45 - 12.00 Briefing pre médiá



12.00 - 13.00 Občerstvenie



Na zvýšenie pomyselných „turistických karátov" je nevyhnutné urobiť oveľa viac než propagáciu a marketing. Ľudia nekupujú iba destináciu, ale zážitky v nej. A náležite kupujú práve značky, ktoré majú hodnotu. Je veľmi dôležité vybudovať dôveru v značku destinácie a dôveru návštevníkov. A to nie je možné bez efektívneho a profesionálneho manažovania destinácie na lokálnej, regionálnej a národnej úrovni, ktorých predstavenie týmto projektom je ideálnym začiatkom a impulzom pre začiatok spolupráce a zvýšenia atraktívnosti destinácií v Eurokarpatskom regióne.


(c) Cassovia.Sk / https://www.cassovia.sk/